mandag 18. mai 2009

Vel overstått 17ndes !

Lekker gulvlysestake i massiv støpejern, KUN 1 i sort og 1i hvit igjen !!

Lakker rosebunt Kr. 120,-
Gaveideer til hagen, lekker lyskuppel laget av eikeblad i metall, rustet/brun farge.
Knallfine; finnes i trær sammensatt av roser også; rosetrær til telys...!


Sommerfugl-lavendel, Butterfly, blomstrer til frosten kommer .
Lilla fylte potteroser ....igjen... passer til alt !




Idag kan vi anbefale lekre blomster i nydelige lillafarger.

Lilla potteroser og lavendel ! mmmmmmmm.........

Hver dag er ny, mye lekkert å handle hver dag.

1 kommentar:

  1. ),O
    lö,)
    l),
    l
    Hei hei, jeg har vært i butikken din for lenge siden!
    Alt for lenge, ser jeg!
    Det er et godt stykke fra hvor jeg bor...
    Jeg ble helt forelsket i veskene!!
    Kan jeg spørre hvor mye de koster?

    SvarSlett