mandag 21. desember 2009

Nattblogging og snart jul

Rose og nellik symfoni med englekort fra C&S Design.
Hyggelig å gi- hyggelig å få;
Ta med vinen og jeg ordner resten til julefesten !
Fin gaveide.


Orkideer, nelliker og julegrønt på sølvfat !

Vakker hvit kurv med
Roser, sølv og hvitt og engler selvsagt.....


Amaryllis, roser, orkideer, julegrønt, sølv.......
- det er lange dager og kvelder hos fru Blomst i disse dager.
Siste frist for utkjøring går ut kl. 12.00 i morgen 22.12.09.
Så det er mange, mange buketter som skal bindes og jeg lever blandt
knasende tulipaner og vakre juleblomster. Og så er det jo så sinnsykt
kaldt og mye snø i Bergen- Gøy for barna med hvit jul og aking.
I dag startet jeg dagen kl. 08.00 og nå er klokken snart 24.00. Har litt å lage før
jeg kan gå hjem- og kom også på at jeg har glemt bloggen !!!
Må derfor gå over til nattblogging !!!!
Tenkte å vise dere noen av fru Blomsts kreasjoner.

Kos dere med dagene frem mot jul-

God natt fra fru BLOMST som snart skal gå hjem for dagen!
Vi sees,
fruen full av glitter, kongler og sølv....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar