torsdag 14. januar 2010

DRØMMEPRINSENS DRØM !!

Røde roser.....
Hjertecorsage.


Kremmerhusfasong av sølvtråder og perler.
Enkel vakker rosa rose med perle i stilken og eucalyptus.



Noen ganger er det slik at mannen må gjøre ting han ikke har lyst til eller ikke
har noen formening om......- dere vet slikt han overlater til oss damene!!!
Egentlig er jo mannen kjempeheldig- først får han prinsessen sin -
og så får han henne til å planlegge, bestille og sende ut invitasjoner og ta hånd om
alle praktiske gjøremål.
Kunne du tenke deg at det var omvendt ? At han ordnet alt til den store dagen?
Før i tiden- var det mannen som bestilte buketten og ordnet med blomster til
festen. Jeg giftet meg for 11 år siden i august- og styrte på noe veldig,
selv om dagen skulle være "enkel".
Vi holdt bryllupsfest på gården til Herr Blomsts foreldre
i sol og deilig vær på Sørladet (når vi satt i kirken under vielsen så bøttet
det ned med regn- og i det vi gikk ut av dørene,
sprakk himmelen opp og vi hadde en fantastisk fest med sol og varme!

Trodde jeg var ute i god tid uken før med blomsterbestilling, men det var jeg ikke.
Jeg fikk ikke den buketten jeg hadde tenkt, men måtte velge noe helt annet.
Hadde det vært i dag så hadde jeg overlatt all planlegging til Herr Blomst -
han kjenner meg så godt etterhvert og er nesten
ferdig stylist -
etter mange år med farger og blomster til hverdags!!!!
Så kunne jeg kose meg med hyggelige aktiviteter som Spabehandling, manikyr, frisør, prøvesmaking av kaker mm.!

Husk på bruder -
at dere ikke sliter dere ut på veien før bryllupet- fordel oppgaver til forloverne, venner
og familien og si ja takk til hjelp!

UANSETT HVEM SOM GJØR HVA -
BRUDGOMMEN SKAL HA SIN KNAPPHULLSBLOMST!

Den lages i stil med det øvrige- og han får også en liten strass eller perle på blomsten sin.
Corsagene lages med nål bakpå slik at de er lett å feste på jakkeslaget. En enkel rose kan også festes med en lang pyntenål. Den kan også lages som et hjerte eller som et kremmerhus med
blomst i- her er mulighetene mange.
Velkommen inn på http://www.frublomst.no/ for flere brudeblomster !

Ha en flott dag i solen!
fruen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar