tirsdag 16. juni 2009

Bilder av mine arbeid til DM i Ulvik

Dette er utsnitt av overraskelsesoppgaven; dekorer et fat...
med plommer, nelliker, gress, freesia, pioner mm. og vannspeil....

Speilbilde; glass som base med strå, klematis, roser og erteblomster

"Åttebladrose" Hvit stor klematis med 8 kroblad og "perleblomst" med 8 kronblad


Kronen presentert ferdig.

Litt "Bambi på isen" etter at dommerne har brukt den som krone!!
Utrolig spennende oppgaver å lage;
Gleder meg til neste DM allerede !!!!!!!!
Vi tok masse fine bilder av alle arbeidene i Ulvik,
men jeg kan kun publiserer mine arbeid !

( Er det noen deltagere som ikke fikk tatt bilde av arbeidet sitt
er det bare å ta kontakt på e-post, så kan jeg sende bildet !)
Oppgaven vi skulle løse var Nasjonalromantikk og Hardanger med sanseordene;
bevegelse, vann, duft, ild mm.
Blomsterarbeidene skal lages mest mulig miljøvennlig,
dvs. at vi bruker mest mulig nedbrytbare materialer,
minst mulig lakkerte tråder osv.
Hele arbeidet skulle lages i konkurransetiden- også underlaget.
Begge arbeid ble laget på tre timer.
Slik ble altså min blomstrende tolkning denne gangen.
Hilsen
fru Blomst


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar