mandag 15. juni 2009

Deltatt i DM for første gang !!!....

Et kjempeinspirerende og lærerikt distriktsmesterskap i blomsterdekorering gikk av stabelen i Ulvik i helgen, med brudearbeid som tema!
Jeg deltok i mesterskap for første gang- det ble ikke medalje, men jeg fikk skryt for mange gode ideer av dommerne ! Bedre rustet til pallplass neste år..... Utrolig mange flotte arbeider og kreative arbeid var å se og nivået var høyt faglig.
Jeg legger ut bilder av mine arbeid i morgen.... ha en fin ettermiddag i solen!
MINNER OM AT SALGET ER I GANG HOS FRU BLOMST, MANGE HAR VÆRT INNOM I DAG OG SIKRET SEG NOEN GODBITER: VELKOMMEN!

2 kommentarer:

  1. Skjønner jeg må innom butikken :-)
    Du har en fantastisk herlig butikk, en fryd å komme inn. Kommer aldri tomhendt ut :-)

    Nostalgia

    SvarSlett
  2. Gratulerer med bra gjennom ført selv om det ikke ble medlaje så er skryt også bra å ta med seg...
    Nydelige butikk ..og ja jeg er en av de som har sikret meg et par god biter...

    Kerstin

    SvarSlett