tirsdag 8. september 2009

Det er faktisk ganske deilig....

Nellik Antique: Uimotståelig for de fleste, hiv deg på Nellikbølgen!
Long lasting flowers !

Vakre lilla roser i bukett med orkide mm. - Gaveide ?

Stort sjell i acryl; kr. 1500,-. Glass flytekopper kr. 20,-.
-å være inne når det er så mye regn ute. Nå er butikken stengt for i dag og jeg skal raske meg hjem i min høstkledde hule!
Gleder meg til en varm kopp, stor tekopp med gammmeldagse engler på !
laget av keramiker Janett på Innblikk, i kjelleren (produksjon) hos fru Blomst !
Keramikken hennes kan kjøpes bl.a. på Galleri Skjold på Skjold i Bergen.
Kjøkkenet mitt er nettopp ommøblert igjen med turkise tallerkenhyller som matcher
det turkise SMEG Kjøleskapet! Alle de deilige kokebøkene er tatt frem og nytt servise fra PP, Stråmønster er kjøpt inn. Det er tid for borddekking med lekre servietter og friske blomster i vasen; Nelliker er trendy ala trendy og det er bare å la seg forføre-sjekk ut den lilla som heter Moonlight! Sett det sammen med Eucalyptus og lilla, hvit eller grønn Hortensia.
Da er det bare å tenne lysene, sette kanelsnurrer i ovnen og nyte den deilige høsten inne!
Ønsker alle bloggere og blomtrende fru Blomst kunder en fortsatt deilig ettermiddag!
fruen





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar