onsdag 14. oktober 2009

Norske Interiørbloggere; Støtt opp om Rosa Sløyfe aksjonen...

fruen i sitt rette element; egendesignet krans bestilt av en hytteeier på Gaustadblikk.
Ble lekker i taket med gamle prismer festet på !
fruens kjøkken, nesten alle er tilstede unntatt.... fruen, hun er sikkert i hagen og skal bare..

en av mine vakre orkidèer; kjøp god kvalitet for da har du glede av blomstene mye lengre
og de kommer tilbake med nye blomster måned etter måned.

Speil, speil på veggen der; hvem er den vakreste orkidèen her ???

fru Blomst design dekorasjon i vakker jernurne med lys og mørkelilla grennelliker og orkideklokke laget til mine vakre tvillingdøtres 10 års dag ! - selvfølgelig fikk de 1 hver som bordpynt!

Støtt opp om rosa sløyfeaksjonen til Kreftforeningen!
Gå på nett og gi ditt bidrag på nett til en god sak, jeg har gjort det i dag !
Med god samvittighet kan jeg fortsette kvelden med tente lys, lune kanelboller,
rotete hus som ikke er nyvasket idag, vakre blomster over hele huset-som dusjes hver morgen , og med mine vakre barn og fantastiske mann, herr Blomst. Han lever et spennede liv sammen med en kone som vier sitt liv til blomstenes verden. Alltid på jobb hvor jeg enn er i verden, samler inspirasjon og kunnskap om blomster, sorter og design. Farger, blomster og interiør har jeg fått inn med morsmelken så det er nok ingen kur som kan lege min blomstergalskap og kunnskap. Jeg er aldri hjemme til avtalt tid,- skal bare, og så har jeg glemt meg vekk i vakre brudebuketter, dekorering eller stylingoppdrag.
Rik på penger blir jeg ikke med det første, så å drive blomsterbutikk er veldig romantisert, lange dager, tunge løft, skarpe kniver, spisse torner, jord under neglene, evig jakt etter flott kvalitet på snitt og planter, kvalitetssikring og mye,mye mer...... MEN DU VERDEN, BUTIKKEN ER NETTOPP BLITT 3 ÅR OG JEG HADDE GJORT DET SAMME PÅ NYTT- TRO MEG!
Butikken kalles et vakkert skattekammer av kunder som er interiørinteressert; tente lys, deilig duft, vakkert dekorert butikk, ryddig og rent, spennende varer fra Danske hjørner, spennende egendesignede kranser, hjerter (se eldre innlegg).
Vakre buketter og dekorasjoner med estetikk i fokus.
For at flere skal få glede av fruens vakre skatter lanseres snart fru Blomsts nettbutikk.
gled dere og følg med på bloggen-
ha en vakker kveld alle lesere og se noen bilder fra fruen hjem og hverdag....
det kommer flere i morgen og dagene som følger!
fruen

2 kommentarer:

  1. Hei!
    Så flott bloggen din er :-) Hit kommer jeg gjerne igjen! Tusen takk for bidrag til innsamlingen min.

    Lykke til med lansering av nettbutikk, det blir spennende! Herlig med slike ildsjeler som kaster seg ut i det :-)

    Ha en fin kveld!
    Klem Jorid

    SvarSlett
  2. Herlig innlegg Fru Blomst...
    Flott kjøkken du har... stort og godt...
    Det er bra vi har ildsjeler som deg...

    Ha en fin dag... Hils Lisbeth..

    Kerstin

    SvarSlett