søndag 29. november 2009

HUSK PÅ FUGLENE i vinter! Dette vakre fuglebadet
kan også brukes til mat for de små....
Husk å henge ut meisekuler, nøtter og epler
til de små fuglene- og å sette ut koselige
fuglehus.........
God mandag morgen kjære bloggere!

Så er første søndag i advent over og det
var sikkert mange som fikk en wow opplevelse
av sine lilla lakklys fra danske Ester og Erik.
De er vakre, skinnende og høytidsstemte!


Etter en veldig travel og populær dag i fru Blomst Huset
med superlørdag og gode rabatter på alle varer- var det
tid for pynt hjemme i eget hus!

Da jeg kom hjem fra butikken på fredagsettermiddag og
satt meg ned med Fjorlands Pinnekjøttmiddag (resten av
familien var på Geilo i helgen på ski)-
kikket jeg meg rundt i stuen og tenkte; er det ikke typisk ?

JEG HAR IKKE FORBEREDT ADVENT MED PYNT OG KOS
OG HELLER IKKE BEGYNT PÅ KALENDERNE!!!!!!.................


Hjelp- her var det bare å ta et skikkelig skippertak på lørdags
ettermiddagen med, rydding, vasking, pynting og å få på
plass utebelysningen i den store kransen ved inngangen og
eget tre med lys på til jentene våre!

Engler daler ned.........er mer populært enn noen gang,
jeg pyntet med en del engler og englekort, som ble satt inn
i flotte gamle rammer fra Fretex.

Hvite svibler i deilige små grå leirepotter og vakre nye
lilla og hvite orkideer stråler i vinduene.


Sølv og antikke messingstaker ble pusset og vakre hvite og
lilla lys ble plassert om hverandre.

Så da er jeg vel i rute for adventstiden hjemme også!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar